סניף ראשי: אצטדיון טדי, ירושלים.
טל: 02-6481144

מערכת שיעורים

08/02/2017
בקרוב.. מכון לייזר ושיזוף בקומה החדשה של סניף הדר. מחירים סופר מיוחדים לרגל הפתיחה! לפרטים: 02-6712121
25/01/2017
יום ד-סטודיו נסגר ב-18:00 עקב משחק כדורגל. חדכ פתוח כרגיל. יום ה-משחק בארנה,חניה שלנו לרשותכם החל מ16:45. מוצש- סטודיו פתוח- למערכת ליחצו כאן
01/01/2017
מערכת מעודכנת סניף מלחה 1.1.17 - לחצו כאן
08/06/2016
מנויי קניון הדר בקרוב תהנו מחווית אימון יוצאת דופן!! בימים אלה אנו עובדים על שדרוג המכון! שווה לחכות!
סטודיו מטי > שיעורי הסטודיו

שיעורי הסטודיו

Zumba

הזומבה הינו שיעור אירובי סוחף, המשלב מסיבה ספורטיבית, הנאה ושריפת קלוריות מרובה, בקצב דרום אמריקאי- סלסה, סמבה, פלמנקו, צ'ה-צ'ה, רומבה וגם ריקודי בטן, היפ-הופ ועוד, בצעדים ברורים ופשוטים.

 

od

אימון אינטרוואלים

שיעור קצבי ודימני ברמה גבוהה המשלב עבודה על סיבולת לב ריאה יחד עם חיזוק ועיצוב הגוף. השיעור מתנהל בליווי מדרגה ועוד אביזרים שונים כגון: משקולות. העבודה בשיעור היא שילוב בין פעילות אירובית ואנאירובית.

od

אימון משולב

שיעור מהנה ומאוד אינטנסיבי המשלב עבודה על מדרגה,רצפה ואביזרי אימון שונים.כאשר במהלך השיעור שומרים על דופק גבוה ואנרגיות טובות.

od

אירובי דאנס

שיעור אירובי מטרתו העלאת דופק ועבודה על סיבולת לב ריאה, המפעיל קבוצות שרירים גדולות.שיעור זה מטרתו שריפת שומנים מוגברת ע"י פעילות אירובית, בשילוב כוריאוגרפיה מהנה ומלהיבה.

od

דאנס לטיני

שיעור אירובי במקצב לטיני,אורכו כ-55 דק'.שיעור זה מהנה,דינמי ושורף קלוריות. זוהי שעת ריקוד ותנועה בעיקר על קצב דרום- אמריקאי.

od

חיזוק ומתיחות

תרגילי מתיחות והארכת שרירים לשיפור הגמישות והגדלת טווח התנועה. חשוב לשלד וליציבה. מתאים לכל הגילאים ובכל מצב בריאותי כמעט.

od

יוגה

שיעור שאורכו שעה ורבע,מיועד לכל ומשלב הרפיה,שחרור וחימום המרפקים,תוך התמקדות על נשימות והארכת השרירים,הכול תוך כדי תנועה.

od

יוגהלאטיס

עבודה בשיטה המשלבת פילאטיס עם יוגה,עבודה על השרירים המייצבים של הגוף. התרגול כולל בתוכו התייחסות לגוף,לנשימה,להארכת השרירים וכן על התודעה,כאשר כל אלו פועלים יחד באיזון.

od

מדרגה

שיעור אירובי על מדרגה המשפר את הסיבולת לב ריאה בליווי מוסיקה קצבית ומרעננת. יש לשים לב לדרגת הקושי, אשר יחד איתה עולה גם דרישת הקואורדינציה ומידת הקצב.

od

מעגל

אימון מחזורי המשלב אימון כוח, עיצוב ופעילות אירובית, תוך כדי מעבר בין מכשירי כושר הידראוליים מתקדמים, המותאמים ליכולות שונות. המעגל מבוסס על רמת הכוח שכל אחת ואחד משקיעים.

od

ספינינג

פעילות אירובית המתבצעת על אופניים נייחים, בחדר סגור עם תאורה מיוחדת ומוסיקה קצבית וסוחפת. זהו אימון אירובי בעיקרו, המשלב תרגילי חיזוק לאברי הגוף העיקריים.

od

עיצוב fitball

עיצוב וחיזוק שרירי הגוף בליווי fitball. ה-fitball הוא כדור גדול המאפשר עבודה אינטנסיבית על שרירי הליבה והיציבה, תוך כדי ישיבה עליו, הרמתו, דחיקתו ופעילות המשולבת עם הכדור.

od

עיצוב דינמי

שיעור המשלב אירובי (סיבולת לב ריאה) ועיצוב הגוף (לעיתים מלווה בשימוש במדרגה ומשקולות יד). זהו עיצוב בדרגת קושי גבוהה. הצעדים פשוטים וברורים, קומבינציות פשוטות אך מאתגרות כוחנית.

od

עיצוב הגוף

עיצוב וחיזוק שרירי בטן, ירכיים, ישבן, זרועות וגב. תחילת השיעור בחימום דינמי של 15 דקות ולאחריו עבודת חיטוב ועיצוב בעזרת אביזרי אימון. מטרת השיעור חיטוב הגוף, הצרת היקפים ובניית מערך שרירים חזקים ויציבים.

od

עיצוב מתון

עיצוב וחיזוק שרירי הגוף בעבודה מתונה תוך מתן דגש על עבודה איטית ונינוחה יותר. מתאים לנשים מבוגרות, נשים עם שרירים חלשים (במטרה לחזק את השרירים ולעבור לשעורים קשים יותר) ולסובלות מאוסטופורוזיס.

od

פילאטיס

פילאטיס רצפה (מזרן), עובד על התפתחות אחידה של השרירים ושמירה על אורכם. סדרת התרגילים בשיעור מפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. התעמלות זו מתרכזת בשרירי הבטן, הגב, הישבן והירכיים. מטרתה גם שמירה על יציבה נכונה וקואורדינציה.

od

פילאטיס Core

שילוב מנצח של תנועה מול יציבה, מול שימוש מהותי בעקרונות הפילאטיס, דגש על חיטוב הגוף תוך שימוש במשקל גוף לצורך תפקוד פונקציונאלי לחיי היומיום.

od

פילאטיס שיקומי

שיעור זה הינו שעור פילאטיס המכוון לאנשים הסובלים מבעיות פיזיות, כגון: בעיות גב, ברכיים, חוליות, פריצת דיסק , בעיות צוואר וכדומה. (על הפילאטיס קראו בנפרד בסעיף העוסק בשעורה פילאטיס).

od

פלדנקרייז

התעמלות עדינה לשינוי ושיפור יציבות הגוף, יכולת תנועתית ושיווי משקל. השיעור נינוח ועמוק ומיועד לסובלים מבעיות גב, צוואר ויציבה. השיעור מבוצע בתנועות קטנות ועדינות יחד עם הקשבה עמוקה לגוף ותרומתו לשיקום הגוף ואיכות התנועה גדולים.

od

קיקבוקסינג

אימון אירובי המשלב תנועות מעולם הלחימה - בו משתמשים בבעיטות ואגרופים. בשיעור זה שריפת הקלוריות מוגברת, מתאים למתאמנים שאוהבים עבודה קשה אך נרתעים מקומבינציות מורכבות. צעדים פשוטים אך עוצמתיים.

od

ריקוד ותיפוף Drums

שיטת אימון קצבית המבוססת על תנועה תוך כדי תיפוף עם מקלות על כדורי ה-fitball. זהו שיעור קצבי, דינמי עם המון תנועה מוסיקה וכיף.

od

ריקוד מזרחי

לימוד המחול המזרחי הינו ריקוד שילוב בין ריקוד והנאה גדולה לעשיית ספורט. זאת באווירה קסומה,בליווי מוסיקה מזרחית מותאמת לקצב.השיעור הוא מסיבת ריקוד מזרחי ואוריינטאלי.

od

אימון Sati

שיטה ייחודית מארה"ב המשלבת אימון מחשבתי (coching) לחיים ואימון פיזי, הכולל אימון אירובי פשוט,אימון core, מדיטציה ומתיחות.

od

Designed by: DuckDesign